Mahsun Kırmızıgül – Daye

Mahsun Kırmızıgül - Daye 

Bu basima gelenleri sayamam
Hiçbir kalbi kirmamisim kiramam
Yoklugunda yandi gönlüm kavruldu

Daye sana doymamisim doyamam
Yaban elde neler geldi basima
Düsündükçe aklar düstü saçima
Hep zalimler çikti benim karsima

Zulümlerden geliyorum le daye
Uzaklardan geliyorum le daye
Ölümlerden geliyorum le daye
Belalardan geliyorum le daye

Ben o eski ben degilim le daye
Nerde o eski günlerim le daye
Zaman geçti çok degistik le daye
Boz bulanik seller gibi akmadim

Ates olup insanlari yakmadim
Hiç kimsenin yuvasini yikmadim
Insanliktan ayrilmadim le daye

4 Yorum

  1. mahsun kırmızıgül çok beğeniyorum ve çok seviyorum

  2. Daye sana doymamisim doyamam
    Yaban elde neler geldi basima
    Düsündükçe aklar düstü saçima
    Hep zalimler çikti benim karsima süper…

  3. Mükemmel bir parça. Her dinlediğimde hüzünlenirim.

  4. kapak sözler


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.